3/12/10

ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ Ο ΓΙΑΜΟΥΡΗΣ


Γράφει ο: Θαν. Βενέτης   
ΠΗΓΗ : www.artasport.gr

Ο Νίκος Γιαμούρης τραυματίας στο παιχνίδι με το Δία Πολίχνης
Ολική ρήξη πρόσθιου χιαστού, ρήξη έσω & έξω μηνίσκου και έσω & έξω πλαγίου συνδέσμου ήταν τελικά η διάγνωση για τον τραυματισμό του τερματοφύλακα της Αναγέννησης, Νίκου Γιαμούρη, στο παιχνίδι που έδωσε με την ομάδα του το Σάββατο που μας πέρασε. Θα χρειαστεί επέμβαση και αποκατάσταση διάρκειας 6-7 μηνών πράγμα που σημαίνει ότι ο επί πολλά χρόνια πορτιέρο και "ψυχή" της ομάδας δεν θα υπερασπιστεί άλλο για τη φετινή περίοδο τα γκολπόστ της, αλλά, όπως ο ίδιος με περισσή γενναιότητα δήλωσε σήμερα στο artasport.gr, θα συνεχίσει να είναι κοντά στην "αγαπημένη" του με διάφορους τρόπους.


Συγκεκριμένα, ο Νίκος Γιαμούρης μας δήλωσε τα ακόλουθα:

"Είμαι δυνατός ως χαρακτήρας και γι αυτό είμαι αποφασισμένος να επανέλθω πιο δυναμικός αγωνιστικά και να είμαι παρών την επόμενη χρονιά με την αγαπημένη μου ομάδα, ελπίζω στην Α2. Ομως και φέτος θα τη βοηθήσω τόσο ψυχολογικά όσο και από όποιο πόστο μου ζητηθεί ώστε να πετύχει τους στόχους της. Υπάρχει άλλωστε και η παιδική ομάδα της οποίας είμαι προπονητής μαζί με τον Κώστα Γρούμπα και θέλουμε να τη φτάσουμε ψηλά. Εχω πάθος με το χάντμπολ και την Αναγέννηση και θέλω να το μεταβιβάσω στους μικρούς μας"
ΠΗΓΗ : www.artasport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: